روز آینده میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال به همراه حسن کامرانی‌فر دبیرکل فدراسیون برای انجام یک سری کارهای مقدماتی به سوئیس سفر خواهند کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جلسه هماهنگی اجرای قانون شناسایی مالکان املاک گران‌قیمت با حضور مسئولان سازمان امور مالیاتی و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به میزبانی دیوان محاسبات کشور برگزار شد.
بن چیلول به تمجید از اکسل دیساسی پرداخت که با همکاری هم توانستند تک گل چلسی مقابل لیورپول را بزنند.
قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی از هماهنگی نقشه ارزی و تجاری در حوزه تامین کالای اساسی تا پایان سال خبر داد.
جلسه هماهنگی کمیته‌های ۶ گانه اربعین حسینی در جمعیت هلال‌احمر برگزار شد.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه‌ای حمله وحشیانه رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی و کشتار مردم مظلوم و مقاوم اردوگاه جنین را محکوم کرد.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه امروز اعلام کرد: هماهنگی بین «پوتین» و «لوکاشنکو» نشان‌دهنده اتحاد میان مسکو و مینسک است.
پایگاه خبری فوتبالی-نشست هماهنگی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2023/24 با حضور رییس فدراسیون برگزار شد.
معاون اول رئیس جمهور گفت: دولت و مجلس هم باید برای پیشبرد هرچه بهتر برنامه‌های کشور حداکثر همکاری و هماهنگی را داشته باشند.
منصوری در فضای داخلی کادیلاک اسکالید صرفاً تغییراتی جزئی را اعمال کرده است. کف‌پوش رنگ شتری هماهنگ با روکش چرمی صندلی‌ها، نشان منصوری روی فرمان و کاورهای اسپرت‌تر پدال بخش عمده این تغییرات را تشکیل می‌دهند. البته تصمیم منصوری برای عدم تغییر گسترده کابین اسکالید منطقی به‌نظر می‌آید، از آنجا که این شاسی بلند فول سایز آمریکایی کابین لوکس خوش‌ساختی دارد.
مسئولان تیم امید و فدراسیون فوتبال به دنبال هماهنگی کامل با سازمان نظام وظیفه برای اعزام بدون دردسر بازیکنان به عراق هستند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هماهنگی و همدلی قوا باید به هم‌افزایی برای حل مسائل مردم منجر شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هماهنگی و همدلی قوا باید به هم‌افزایی برای حل مسائل مردم منجر شود.
فدراسیون فوتبال قصد دارد با هماهنگی امیر قلعه نویی سرمربی تیم امید را انتخاب کند و این شاید دلیل تاخیر در انتخاب سرمربی تیم امید بوده است.
سخنگوی فدراسیون فوتبال اعلام کرد در بحث ملی گشایش هایی در راه است و حمایت های بیشتری از تیم ملی صورت خواهد گرفت.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: در سیاست خارجی هماهنگی وجود دارد، همه چیز در چارچوب نظام و زیر نظر رئیس‌جمهور است و دشمنان بدانند، اختلافی نیست.
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: هماهنگی مناسبی میان تیم عملیات امدادی اعزامی ایران با مسئولان ترکیه وجود دارد.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، درباره موضوع اینترنت باز برای اساتید و نامه معاون امور مجلس این وزارت خانه به روسای دانشگاه‌ها در این زمینه اظهار داشت: اساتید دانشگاه‌ها به دلیل کار‌های تحقیقاتی و پژوهشی به سطوح و سرعت بالای اینترنت نیاز دارند.
محمد اسلامی اظهارکرد: یک میلیون بیمار از ظرفیت رادیو دارو درکشور استفاده می‌کنند، پیام مهمش این است اگر ما چرخه سوخت هسته‌ای نداشتیم، نمی‌توانستیم فرآوری انجام دهیم و حتما قادر نبودیم رادیودارو در کشور تولید کنیم.
رئیس سازمان انرژی اتمی در رابطه با سفر گروسی و سایر مسئولان آژانس به ایران و روند گفتگوها و مذاکرات، گفت: تمایلی نشان داده شده و قرار است هماهنگی بعد از تعطیلات ژانویه انجام شود.
یک تحلیلگر آمریکایی در خبرگزاری بلومبرگ نوشت که هماهنگی میان ایران، روسیه و چین به شدت منجر به کاهش نفوذ جهانی ایالات متحده خواهد شد.
با هماهنگی های صورت گرفته از سوی فدراسیون فوتبال با باشگاه ها از این پس بعد از هر مسابقه ملی پوشان در اردوی تیم ملی حاضر می شوند تا در کمپ ریکاوری کنند.
هماهنگی سه قوه برای تنظیم لایحه برنامه هفتم و نیز برنامه ریزی برای تسریع در اصلاح قانون تاسیس سازمان اموال تملیکی از جمله مسائل مورد بررسی در نشست امروز سران قوا بود.‌
مهاجم سالهای دور پرسپولیس می‌گوید این تیم به خرید دو مهاجم نیاز دارد.
فرمانده مرزبانی فراجا اعلام کرد: برای تسهیل تردد و امنیت زائران در مرزها، دیپلماسی و هماهنگی‌های مرزی جمهوری اسلامی ایران و عراق در بالاترین سطح ممکن انجام شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ